Behandlingsplan mottatt-tør jeg spørre om litt hjelp. :-)

Jeg har fått epikrisen min og en behandlingsplan.

Re: Behandlingsplan mottatt-tør jeg spørre om litt hjelp. :-)

Innlegg Alva » Fre 22 Jan, 2010 12:51 am

Hei Anne :-) klem til deg
Hvordan skal jeg få sagt det at jeg setter pris på kommentaren din. Jeg oppfattet det ikke som ekkelt i det hele tatt, bare som at du ønsket å hjelpe. Tusen takk!

I går så henvendte jeg meg til Boots apoteket i Bergen og apotek1 og jeg sendte en mail til Belgia og ba om spesifisert pris liste.
I dag fikk jeg respons fra
Boots og her er prislisten derfra;

Amoxicillin 250 mg kapsler, 20 stk: Pris 40,90,-
Amoxicillin 500 mg kapsler, 20 stk: Pris 77,40,-
Ery-max 250 mg kapsler, 30 stk: Pris 88,40,-
Flagyl 400 mg tabletter, 30 stk: Pris 95,80,-

""De andre kan vi bestille inn. Noen av disse har leverandøren vår på lager, du får dem dermed dagen etter om de bestilles innen kl.14. Noen har de ikke på lager i øyeblikket, men de ventes inn eller kan forhåpentligvis skaffes snart. Jeg har markert nedenfor hvilke dette gjelder."""

ABXsupport kapsler, 28 stk: Pris 371,90,- (På lager)
Beet flow kapsler, 90 stk: Pris 226,60,- (På lager)
Liposomal C mikstur, 118 ml: Pris 311,90,- (Ikke på lager per d.d., men står at de venter inn ila. denne uken)
Mucopro kapsler, 270 stk: Pris 356,30,- (På lager)
Saccharomyces boulardii kapsler, 60 stk: Pris 395,30,- (Ikke på lager, ventes inn ila. uke 4)
Inte-zyme kapsler, 180 stk: Pris 287,50,- (På lager)
Hydroxocobalamin injeksjon, 3x2ml: Pris 145,30,- (På lager)
Interfase plus kapsler, 120 stk: Pris 395,30,- (Ikke på lager, ventes inn ila. uke 4)
VSL#3 pulver, 30 poser: Pris 950,- (356,30,- for 10 poser) (Ikke på lager, verken 10 eller 30, ingen info om når det ventes inn igjen - kan ringe å høre igjen dersom du ønsker)

Hva sier dere som har greie på det om disse prisene?

mvh. Alva
Alva

Innlegg Bethen » Fre 22 Jan, 2010 9:00 am

Hei

Stusser over lave priser på antibiotika. Jeg ga mye mer for Amoxcicillin på Boots i desember. Vær nøye med at du får Enteric coated kapsler, lurer på om de kan ha priset vanlig type. Henvis dem til Boots Lillestøm hvis de er i tvil om noe.

Hilsen Bethen
Bethen

Innlegg Alva » Fre 22 Jan, 2010 12:30 pm

Ja, jeg også syntes noen av de prisene var lave. jeg ringte Apotek1 i dag og der var jo prisen på f.eks Flagyl over to hundre kroner. Kanskje de har gitt meg feile priser ;-)

Jeg har også sendt en mail til Apotek Antverpia, men jeg har ikke fått noen respons enda.

alva
Alva

Innlegg Alva » Fre 12 Feb, 2010 1:49 am

Hei, jeg bestilte like godt alle medisinene på boots apoteket. De har vært kjempe hyggelige og hjelpsomme.
Alt er i hus og jeg har startet opp behandlingen. :-)
-Alva-
Sist endret av Alva den Tir 15 Jun, 2010 1:53 am, endret 1 gang
Alva

Innlegg Lennie » Fre 12 Feb, 2010 10:23 am

Lykke til Alva :) Spennende dette!
Lennie

Innlegg Alva » Ons 10 Mar, 2010 11:00 pm

I dag bestilte jeg likegodt alt på boots apoteket. Jeg har ikke krefter til å sjekke ut, sette meg inn i priser og hvor det lønner seg å bestille. Er det virkelig så store prisforskjeller at jeg kunne ha spart masse penger?

I så fall hvordan finner jeg lettest ut dette før neste bestilling?
Alva

Innlegg Bethen » Tor 11 Mar, 2010 9:02 am

Hei

Send behandlingsplanen din til Antverpia, så sender de deg en "Sales quotation order", som du evt. aksepterer før de sender varene. Du kan betale med PayPal, overføre til konto eller oppgi kredittkoretinformasjon på telefon. PayPal er raskest og sikrest.

Da er det enkelt å sammenlinkne prisene. Husk å legg til frakt, og mva. som vanligvis er 14% eller 25%. Kosttilskudd skal være 14%. Det er mye penger å spare på å kjøpe VSL3 og Sterop B12 hos Antverpia. Bare husk at VSL3 er kjølevare, og at du ber om rask levering (3 dager hos TNT), at du ber om tracking nr. og følger opp selv når pakken kommer til Norge. TNT sender deg faktura på e-post som du betaler med en gang, og da skal pakken normalt kunne sendes ut dagen etter. Sendes den fra Antverpia en mandag, kan du regne med at den er i Norge på onsdag, og du bør du få den i løpet av den samme uken.

Saccharomyces boulardii og Liposomal-C kan du like gjerne kjøpe i Norge. Ikke noe å spare på å handle i Belgia.

Hilsen Bethen
Bethen

Innlegg anne » Tor 11 Mar, 2010 10:18 am

L-glutation er billigest på Apotek1. Boots og Antverpia er dyrere. (dette er dog basert på priser i desember, kan ha forandret seg)

Det viktigeste er at man får i seg pillene!!! ja, det kan være noen tusen å spare, men det kommer an på hva du kjøper og det koster jo å styre med å handle utenlands også. - energi er også noe vi må spare på ;)
Diversesyk i åresvis og heltidssyk i tre år. Pasient hos KDM, og har stor tro på at jeg skal bli frisk!
anne

Forrige

Gå til Spørsmål etter å ha mottatt epikrise og en behandlingsplan

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest