Behandlingslogg, SUN, etter 1år og 9mndr :-D

Her finner du beskrivelser fra "sannhetsvitner" om at behandlingen fungerer.

Re: Behandlingslogg, SUN, etter 1år og 9mndr :-D

Innlegg Gambetti » Ons 10 Mar, 2010 1:15 pm

Ja, det må jeg si. Veldig flotte resultater! Så godt jobbet KDM, men først og fremst godt jobbet Sun vil jeg si som har klart å komme deg dithen etter så mye sykdom!

Jeg er litt spent på det du sier om at du skal trappe ned på hydrokortison nå. Du vet sikkert at det er en diskusjon om hvorvidt egenproduksjonen skades når man står på dette, og at ikke alle får produksjonen tilbake. Og så kan det være slik at fremgangen du har hatt med hydrokortison, kan falle bort når du slutter med det igjen. Jeg skal ikke problematisere dette for mye, siden du står under fremragende legeoppsyn, men dette er en medisin jeg selv har i tankene for mine symptomer så jeg er ganske opptatt av det for tiden. (Jeg trenger å få tatt kortisoltester etc).

Masse lykke til videre! :)
Gambetti

Innlegg Sun » Ons 10 Mar, 2010 11:31 pm

Hei :)

Har ikkje gått lenge på hydrocortison, og berre 10mg morgen og 5 mg kveld . Den sorten eg får lignar veldig på den naturlige cortisolen, både i dose og i type, sa KDM.
Eg fekk den som støttebehandling, då eg var "på den endeløse landevei" i behandlinga, -slik at kroppen skulle klare å gjere jobben sin, sa han.
Eg held på og trappar ned veldig forsiktig no, og det går bra.
No skal kroppen ta over og produsere den cortisolen den treng.
Så satsar på at det går greit. Har hatt masse å gjort på siste dagane, og har i alle fall gått greit til no.

Mvh Sun
Sun

Innlegg Måne » Tor 11 Mar, 2010 11:13 am

Kjære Sun :D
Det er fantastiske nyheter du deler med oss! Nå blir det spennede med "aktivitetsopptrappingen" og hvordan du fikser den!
Ønsker deg lykke til, husk å puste og hold oss oppdatert!
Klem fra Måne
Måne

Forrige

Gå til Behandlingslogg

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest