NAFKAM har nå startet opp en studie om LP. Vi har fått denne mailen, og oppfordrer folk til å ta kontakt med Anne Grete Sandaunet om man har tatt et LP kurs og ikke blitt bedre og/eller har blitt dårligere etter et LP kurs. Så langt er det dessverre ingen som har medlt seg til NAFKAM med slike erfaringer, tross oppfordringer fra foreningen:
Sitat:
NAFKAM har nå startet opp en studie som spesielt ser nærmere på Lightning Process, og dette foregår i samarbeid med Institutt for Sosiologi ved Universitetet i Tromsø. Her er vi interessert i å få kartlagt ulike erfaringer med LP-kurset, og vi er i denne omgangen spesielt interessert i å komme i kontakt med de som ikke opplever noen spesiell forandring eller at situasjonen deres har blitt forverret. Interesserte kan kontakte meg på mail (anne-grete.sandaunet@uit.no) eller telefon (77644209/95729856). En vil da få tilsendt mer informasjon om studien. Det er også viktig å presisere at alle henvendelser behandles konfidensielt og jeg er omfattet av taushetsplikt i dette arbeidet.
Hei, jeg så dette på ME-forum...håper alle som ikke har blitt friske av LP sender inn sin histroie. Viktig at det blir gitt et representativt bilde...