Mailadresse for timebestilling hos KDM

Her kan du stille spørsmål du lurer på før du bestiller time.

Mailadresse for timebestilling hos KDM

Innlegg Måne » Tir 23 Feb, 2010 4:39 pm

*** er KDMs koordinator med ansvar for skandinaviske pasienter. *** er ansatt på Himmunitas, og er den som skal kontaktes når du skal bestille time hos KDM, enten i Brussel eller i Norge(Oslo). Siden *** er nyansatt, og det blir omorganisering i.f.t KDMs Norgesbesøk, kan det ta noe tid å få svar på mailen. Imidlertid er *** ansatt for å lette situasjonen for norske\skandinaviske pasienter og kontakten med KDM, så nå vil det bli mye lettere for oss å få den oppfølgingen vi trenger under behandlingen. :D
*** skal også kontaktes ang. resepter etc.
*** mailadr er:***@ehmb.be

Endret av admin 25.02.2010 kl 12:25. Kommentar: KDM har fortalt meg at han har ansatt en ny assistent (som skriver og snakker norsk) for å kunne kommunisere bedre med sine pasienter bl.a. i Norge. Denne assistenten er ny i jobben og trenger noe tid på å sette seg inn i rutiner og oppgaver. Jeg spurte KDM om jeg kunne publisere e-postadressen til assistenten, da sa han at jeg burde vente en liten stund til, og at jeg måtte avklare det med assistenten selv først. Vi bør gi assistenten noe tid (minimum 1 måned) før vi tar kontakt. Jeg håper medlemmene på forumet har forståelse for dette og ikke publiserer navn eller e-postadressen til assistenten her. Inntil videre bør vi ta kontakt med Himmunitas på den måten vi alltid har gjort det. Jeg vil ta kontakt med assistenten om en stund og spørre om det er greit at jeg legger ut e-postadressen her på forumet. Jeg vil da legge den ut under "Kontaktinformasjon". Har du spørsmål eller kommentarer til dette så send meg gjerne en PM.
Måne

Re: Mailadresse for timebestilling hos KDM

Innlegg Bethen » Tir 23 Feb, 2010 5:37 pm

Hei

Jeg har fått mail fra *** idag.

*** skriver at KDM vil ikke holde til i Lillestrøm mer. Han starter et samarbeid med en lege som har klinikk i Oslo, og som vil bli brukt. Da vil alt foregår på denne klinikken.

Jeg forstår det slik at da vil de nødvendige prøver kunne tas på denne klinikken, og at vi kan bestille timer der fra mai av.
Det går an å kontakte *** allerede, men timen får man ikke før mer er på plass.

Jeg har også spurt *** om det er noe de kan gjøre for at vi fortsatt skal kunne bruke KDM's resepter på Boots, og det har *** lovet å komme tilbake til.

Hilsen Bethen

Endret av admin 25.02.2010 kl 12:25. Se første innlegg for årsak.
Bethen

Innlegg Pollyanna » Tir 23 Feb, 2010 6:58 pm

Hei,
Jeg snakket med *** idag - utrolig hyggelig. *** hadde allerede gjort det jeg ba *** om da jeg ringte og "kontrollsjekket" (slik flere av oss er blitt vant til når vi skal ha kontakt med sekretærene :D :lol: )

*** hadde veldig mye å sette seg inn i, siden *** nettopp hadde begynt på Himmunitas, så *** sa ting ville ta litt tid i begynnelsen. Forståelig!!

Dette lover uansett veldig godt for oss skandinaver.

Hilsen
Pollyanna

Pollyanna

Innlegg anne » Tir 23 Feb, 2010 7:20 pm

Er det ok å skrive til *** på norsk, eller bør det være på engelsk for journalføringens del?

Diversesyk i åresvis og heltidssyk i tre år. Pasient hos KDM, og har stor tro på at jeg skal bli frisk!
anne

Gå til Spørsmål før jeg bestiller time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest