Da forumet ble opprettet var det flere om ga uttrykk for at de ønsket å bidra økonomisk. Den gangen la jeg ut et innlegg på bloggen min om at de som ville, kunne sette inn et valgfrittbeløp på min bankkonto. Jeg fikk totalt inn kr 1040 fra 5 stk., beløpene gikk fra kr 40 opp til kr 350.
Her er et lite regnskap for forumet (mars 2009 - mars 2010):
Inn:
Kr 1040
Ut:
Kr 922,50
- Er brukt til å dekke utgifter i forbindelse med registrering av domenet og 12 måneders serverleie/drift.
Kr 68,50
- Er brukt til å trykke opp 250 visittkort for forumet. .
Trykkingen av kortene er gratis, den oppgitte summen er brukt til å dekke frakt fra trykkeriet.
På konto per dags dato:
Kr 49
Angående visittkortene: Disse visittkortene plassere ute på steder hvor en kan nå ut til personer med ME. De inneholder info om forumet. De er også kjekke å ha selv og dele ut. Har du lyst på noen? Send meg en PM. Jeg får trykt opp nye hvis jeg går tom.
Den 9. mars betalte jeg en ny faktura for drift av forumet for ytterligere ett nytt år. Fakturaen var på kr 798,75. De som ønsker å være med å betale for drift av forumet kan sette inn en donasjon på kontonr er 1590.15.83614 (dette er en privat konto som “drstockmann” disponerer).
Beløpet er valgfritt, alle beløp fra 1 krone og oppover er velkommen. Jeg vet ikke hvor mange som kommer til å betale inn, eller hva slags beløp som kommer inn.
Hvis du betaler via nettbank kan du godt skrive “Donasjon til forumet” eller “ME-behandling.com” i meldingsfeltet. Donasjonene vil bli brukt til å dekke utgiftene. Et eventuelt overskudd vil i hovedsak bli brukt til å informere om KDM sin behandling, samt å fremme ME-saken. Jeg vil etter beste evne fortsatt prøve å redgjøre for hvilke beløp som kommer inn, og hva de blir brukt til.
Jeg vil presisere følgende:
- Det er absolutt frivillig å bidra, og ikke noe krav.
- Det er ingen plikt å betale noe for å bruke forumet.
- Det er fortsatt gratis å registrere seg som medlem av og bruke forumet.
- Forumet vil ikke forsvinne hvis du ikke donerer.
Frivillig donasjon til forumet
- drstockmann
- InnleggCOLON 715
- RegistrertCOLON Ons 01 Apr, 2009 3:23 pm
- Nåværende Karnofsky scoreCOLON 80
- Medisinsk ansvarligCOLON Himmunitas - Professor Dr. med. Kenny De Meirleir
- BostedCOLON Trondheim
- CONTACTCOLON
Frivillig donasjon til forumet
Har vært under behandling av KDM siden 2008. // Problemer med forumet? Ønsker om endringer på forumet? Send meg en melding.
Kloke ord fra en klok mann: “In the long run, I think Lighting Process actually will kill more people than it will help”
Kloke ord fra en klok mann: “In the long run, I think Lighting Process actually will kill more people than it will help”
-
- InnleggCOLON 185
- RegistrertCOLON Tor 02 Apr, 2009 10:04 am [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Frivillig donasjon til forumet
Flott! Skal selvsagt bidra, veldig glad for at du har tatt på deg jobben med forumet! Tusen takk!
-
- InnleggCOLON 1265
- RegistrertCOLON Lør 06 Jun, 2009 10:35 pm
- Nåværende Karnofsky scoreCOLON 60
- BostedCOLON Oslo [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Jeg vil veldig gjerne bidra økonomisk, har ikke lagt merke til at du har lagt inn dette på bloggen din tidligere, ellers hadde det kommet før 
Takk for det arbeidet du gjør!
Visitkort har jeg faktisk tenkt på tidligere, så flott at du har laget til og lagt ut det!

Takk for det arbeidet du gjør!
Visitkort har jeg faktisk tenkt på tidligere, så flott at du har laget til og lagt ut det!
Jeg er mye. Sykdom er bare en del av meg, det definerer meg ikke!
- drstockmann
- InnleggCOLON 715
- BostedCOLON Trondheim
- CONTACTCOLON
Har vært under behandling av KDM siden 2008. // Problemer med forumet? Ønsker om endringer på forumet? Send meg en melding.
- drstockmann
- InnleggCOLON 715
- BostedCOLON Trondheim
- CONTACTCOLON
-
- InnleggCOLON 116
- RegistrertCOLON Fre 03 Apr, 2009 10:35 am [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Hej dr stockmann:)
Jag undrar om kontonr om jag skickar ett bidrag från Sverige? Räcker det med de nr du angett?
Jag har haft oändlig nytta av den här bloggen och vill gärna vara med och stötta!
Tacksam Morran
Jag undrar om kontonr om jag skickar ett bidrag från Sverige? Räcker det med de nr du angett?
Jag har haft oändlig nytta av den här bloggen och vill gärna vara med och stötta!
Tacksam Morran

-
- InnleggCOLON 836
- RegistrertCOLON Ons 15 Apr, 2009 2:01 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Hei!
Har erfaring frå bankarbeid og når du skal sende til eit anna land må du ha bic eller swift nr. Dette kan dr.stockman finne i nettbanken sin.
Mvh
Anna
Har erfaring frå bankarbeid og når du skal sende til eit anna land må du ha bic eller swift nr. Dette kan dr.stockman finne i nettbanken sin.
Mvh
Anna

-
- InnleggCOLON 997
- RegistrertCOLON Tor 02 Apr, 2009 11:21 pm
- Nåværende Karnofsky scoreCOLON 45
- CONTACTCOLON
Jeg vil også bidra med "årsavgift".
Har lagt den inn til forfall. Banken min krevde et navn på giroen, så satser på at det går greit at jeg skrev "drstockamnn" på navn.
Så fint visittkort du har ordnet med da!

Så fint visittkort du har ordnet med da!

http://www.re-creative.net/ ~ Kreativitet, foto og inspirasjon ~
-
- InnleggCOLON 1065
- RegistrertCOLON Tor 02 Apr, 2009 7:06 am
- Nåværende Karnofsky scoreCOLON 50 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Det kommer et bidrag fra meg denne gangen. Jeg hadde også oversett det sist.
Jeg så visittkortene på LHK. Tenkte nok det var drstockmann som hadde vært der, ja
Hilsen Bethen
Jeg så visittkortene på LHK. Tenkte nok det var drstockmann som hadde vært der, ja

Hilsen Bethen
- drstockmann
- InnleggCOLON 715
- BostedCOLON Trondheim
- CONTACTCOLON
Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: 1 og 0 gjester